Se resultater med online annoncering

Boost virksomhedens digitale synlighed med betalt annoncering til lige præcis den målgruppe, som I gerne vil henvende jer til.

Hos Offbeat media hjælper vi virksomheder på B2B og B2C markedet med at udarbejde strategi, målgruppeanalyse og selve opsætningen af annoncestrategien på en lang række digitale medier som fx Google, LinkedIn, Instagram, Facebook. Pinterest, Tiktok mv. 

Uanset om målet er et større kendskab til virksomheden, flere leads eller øget salg, er du meget velkommen til at tage fat i os.

Mange virksomheder vælger i dag online annoncering som deres største marketingkanal, da det i langt de fleste tilfælde er her, der er det bedste afkast på både arbejdstid og indsats kontra organisk markedsføring. Paid marketing giver nemlig annoncørerne mulighed for at ramme præcist deres målgruppe med lige præcis det indhold og budskab, som de ønsker at formidle ud til mulige kunder.

Den betalte annoncering kombineret med andre markedsføringsaktiviteter som fx nyhedsbreve og SEO, giver jeres virksomhed mulighed for at opbygge og fastholde et kendskab til jeres produkter og services ude hos målgruppen.

Hos Offbeat samarbejder vi med mange virksomheder for at nå deres målgrupper på sociale medier via de forskellige sociale – og digitale medier, og det bedste af det hele er, at du altid har mulighed for at følge med i resultaterne i vores dashboard, der samler overblikket for alle jeres digitale platforme.

Herunder har vi samlet et overblik over annoncering på de digitale medier, som vi fx kan hjælpe din virksomhed med at annoncere på.

Bliv set, når kunderne søger på Google

Google Search ads

Vil du ligge foran konkurrenterne, når dine kunder søger på Google? Det ønske har mange virksomheder, og det er ikke uden grund. Når en mulig kunde først har taget beslutningen om at foretage et køb af en specifik service eller produkt, så går de på Google og søger – og der skal de gerne finde jeres virksomhed.

Google Search ads er de annoncer, der kommer frem på specifikke søgeord og søgeordsfraser, som I ønsker at blive fundet på. Vi hjælper gerne med opsætning af Google Ads konto, implementering af Google Analytics 4 (GA4) samt udarbejder en forhåndsanalyse for at finde frem til de relevante relevante søgeord. I forhold til selve annonceringen, så leverer vi tekstforslag og målgruppeanalyse, således vi kan ramme præcist de leads, som I ser som jeres mulige kunder.

Vi hjælper med Google Search ads til både B2B og B2C markedet.

Udbred kendskabet til jeres virksomhed

Display Annoncering

Google Display annoncering giver virksomheder en stor konkurrencefordel, fordi display annoncering rammer ud på en lang række forskellige hjemmesider og nyhedsmedier på lokalt og nationalt niveau. Desuden kan vi segmentere meget grundigt med display annoncering, og derved ramme præcist den målgruppe, som jeres virksomhed er interesserede i at få som kunder.

En display annonce er oftest en kortere video, som er placeret før en YouTube video eller som bannerannonce på fx Berlingske, TV2 og andre nationale – og lokale nyhedsmedier.

Der findes mange forskellige muligheder på display annonceringen. Det gælder både i forhold til selve indholdet, budskabet og segmenteringen, og derved oplever vi også, at der er stor respons på gennemarbejdede display kampagner.

Hos Offbeat sørger vi med alt fra udarbejdelse af videomateriale eller grafiske materiale såsom mindre animationsvideoer. Vi sætter gerne annoncen op og sikre korrekt tracking, så I derefter kan gå tilbage og se, hvordan de forskellige kampagner har performet.

Skab trafik til jeres hjemmeside med

Facebook annoncering

Facebook er ubestridt det største medie i Danmark – og i resten af verden – og derfor er det også et af de medier, hvor vi igennem tiden har lavet flest annoncer på for både B2C og B2B virksomheder.

Netop pga. de mange daglige brugere på Facebook, har Meta adgang til en stor mængde meget specifik data, der gør os i stand til at ramme den helt præcise målgruppe på tværs af Metas platforme som fx Facebook, Reels, Messenger, WhatsApp osv.

Vi hjælper med alt fra opsætning af Business manageren, implementering af tracking, opsætning af kataloger, indsamling af leads til jeres e-mail marketing system eller sælgere, udarbejdelse af annoncer inkl. kreativer som videoer, billeder og tekster, der er tilpasset Facebooks forskellige formater.

Skab en relation til jeres kommende kunder

Instagram annoncering

En anden platform, som er meget virkningsfuldt at bruge i markedsføringen, er Instagram. Specielt hvis du gerne vil ramme målgruppen imellem 18-35 år, der i høj grad besøger Instagram hver dag. Instagram er kendt for æstetisk, smukt og tiltalende indhold fra platformens brugere, og derfor gælder det i høj grad om at levere visuelt flot indhold for at blive husket for noget positivt på dette sociale medie.

Vi hjælper med at udtænke kampagner direkte henvendt til Instagrams brugere med udgangspunkt i både reels, indhold til newsfeed og i story formatet. Vi oplever, at reels og story stadig overtager mere af brugernes tid på Instagram, og derfor kan der være en god mulighed for at skabe direkte salg via de to formater.

Din virksomhed kan få hjælp til alt fra opsætningen af Business manageren, udarbejdelse af kampagnestrategi, content creation og opsætning af selve annonceringskampagnerne.

Få varme leads med

LinkedIn annoncering

Med en gennemført og kreativ strategi har I rig mulighed for at skille jeres virksomhed ud på LinkedIn. Der er nemlig ikke så meget konkurrence på dette sociale medie i Danmark som på fx Google og Metas platforme.

Som det største “digitale erhvervsnetværk” i verden, er det oplagt at benytte LinkedIn Ads aktivt i jeres virksomhed. hvis I sælger B2B.
Vi benytter ofte LinkedIn til at skabe øget kendskab til branchespecifikke produkter eller hele virksomheden samt som leadgenerator til at indhente e-mail adresser og booking af salgsopkald fra interesserede købere.

Hos Offbeat hjælper vi med alt fra opsætningen af LinkedIns business manager til udarbejdelse af kampagnestrategien, udarbejdelse af grafisk materiale, videoer og tekster til selve annonceringen samt efterfølgende dataopsamling.

Forøg jeres salg med 

Tiktok annoncering

Tiktok mediet giver virksomheder – og specielt mindre virksomheder og webshops – en stor mulighed for at nå ud til mange mennesker og opnå flere salg og flere leads ved hjælp af deres annonceplatform. Brugerne er ofte yngre, og mange danske unge har skiftet Facebook og Instagram ud med Tiktok og Snapchat, og derfor er det et meget relevant sted at placere din virksomheds ressourcer, hvis I gerne vil have fat i den yngre del af målgruppen. 

Udover at være et medie, hvor der er fokus på videoer, så er det også et medie, hvor brugerne opholder sig i lang tid. Faktisk 52 minutter i gennemsnit bruger den gennemsnitlige Tiktok-bruger mediet hver dag. 

Vi hjælper gerne med opsætningen af Tiktok kontoen, annonce- og kampagnearbejde samt udarbejdelse af selve videomaterialet. Flere hos Offbeat har selv opnået stor succes og flere millioner visninger pr. video via mediet. Så hvis tiden er inde til, at I gerne vil få flere købere og besøgende, er I meget velkommen til at tage fat i os for en uforpligtende samtale. 

Få skabt stor brandawarness med

Snapchat annoncering

Snapchat ads er en overset marketingdisciplin for mange virksomheder, men det er et medie med lave CPM-priser pga. den meget begrænsede konkurrence blandt andre danske annoncører. Derfor kan Snapchat ads være en god vej til at gøre jeres virksomheds kendskabsgrad og samtidig gøre det nemt for seerne at blive præsenteret for nye produkter på en let, sjov og informativ måde for derefter at sende dem direkte videre til webshoppen for at påbegynde et køb. 

Hos Offbeat  kan vi tage os af alt fra kontoopsætning, udvikling af kampagnestrategi, hjælp til at lave indholdet til selve annoncerne og sætte annoncerne op, så de rammer den relevante målgruppe.  

Skab en engageret målgruppe med

Pinterest annoncering

Pinterest er inspirationens holdeplads for rigtig mange danske kvinder, og derfor er Pinterest ads også en marketingkanal, der passer godt til webshops og virksomheder, der har kvinder som målgruppe for deres produkter. 

Via Pinterest ads er det muligt at lave smukke og kreative fremvisninger af jeres brand og produkter og sammenkoble det med de interesser, som en pågældende bruger har ud fra dennes historisk på Pinterest. Så hvis I fx sælger haveartikler, kan der laves en annonce med jeres bestsellers, der rammer de personer på Pinterest, som indenfor de sidste 14 dage eller længere tid tilbage, har interesseret sig for haveindretning.

Vi hjælper gerne med opsætningen af Pinterest konto, annoncekonto, udarbejdelse af strategi samt indhold til diverse annoncer og opsætningen af annoncerne. 

Lad os starte op på dit projekt

Kontakt os i dag

Brug kontaktformularen herunder eller send en mail til info@thinknext.dk, så tager en af vores projektledere fat i dig hurtigst muligt.