Viden, vi deler
Nogle gange starter forandring med en god idé.
Andre gange med ny viden, en skæv vinkel eller en tanke, der bliver hængende.
Her deler vi vores perspektiver, erfaringer og observationer fra arbejdet med kommunikation, digital udvikling, fællesskaber og forretningsudvikling.
Vi skriver for at dele viden, åbne samtaler, skabe refleksion og måske sætte skub i noget nyt.
Så kig dig endelig omkring, og tag altid gerne fat i os, hvis noget undrer dig, hvis du har brug for vores hjælp, eller du har en god idé, du vil dele.
Kommende AI-værktøjer, du bør holde øje med
De banker på døren til fremtiden - se de AI-værktøjer, du bør holde øje med her. AI-værktøjerne...
20 AI-værktøjer din virksomhed skal kende
Her får du et hurtigt overblik over de 20(+) mest brugbare AI-værktøjer for virksomheder lige nu –...
Kort introduktion til ESG
Hvad er ESG, hvem skal lave ESG-rapporteringen, og hvordan skal vi som virksomheder forholde os...
Kommunikation til tiden
Sådan laver du en kommunikationsplan, der både virker og bliver brugt i organisationen. Der er...
Den lille indflyvning til Scope 1, 2 og 3
Scope 1, 2 og 3 er vigtige begreber, når det kommer til ESG-rapportering. Lær dem at kende her. I...
Sådan kan BI løfte din marketingstrategi
BI handler om at bruge data til at skabe overblik og træffe beslutninger, der er baseret på viden....
Hvem er I – egentlig?
Hvordan finder I ind til jeres værdier og det berømte “why” - og hvorfor er det vigtigt? Måske har...
Før du trykker “Gå live”
En ny hjemmeside er mere end et digitalt visitkort – det er ofte førstehåndsindtrykket af jeres...
Er din virksomhed klar til AI Act?
AI Act handler om, hvordan vi skal bruge kunstig intelligens i EU. Så skete det. AI Act er...
Sådan bruger du bedst ChatGPT i virksomheden
Hvordan får man det bedste ud af AI – uden at miste sin tone, sine værdier og sin faglighed, og...
Lever din digitale løsning op til tilgængelighedsloven?
Lever din hjemmeside op til den nye tilgængelighedslov, der træder i kraft i juni 2025? Fra juni...
Kommunikationsstrategi for begyndere
Derfor har du brug for en kommunikationsstrategi, der holder længere end til næste brainstorm – og...
Tone of Voice for begyndere
Hvorfor er der forskel på, hvordan Søstrene Grene og Joe And The Juice kommunikerer til deres...
Må man stadig sige “bæredygtigt”?
Sådan kommunikerer du om jeres klimaindsats uden at greenwashe - må man f.eks. bruge ordet...
Kom i gang med online kurser
Online kurser er en god mulighed for at tjene penge på viden, I allerede har. Derfor bør jeres...
Optimer virksomhedens marketingstrategi med ChatGPT
Få 10 konkrete prompts til at booste din marketingstrategi med ChatGPT I en verden, hvor...
DIVI
Kom med bag om WordPress-temaet Divi og hør, hvorfor vi bygger alle vores hjemmesider i det. Hvad...
ESG – et godt strategisk værktøj
Hvordan kommunikerer I mest effektivt jeres ESG-strategi ud og bruger den i hverdagen? Allerede nu...
ESG-rapportering for begyndere
Hvorfor taler alle – fra store banker til din yndlingskaffebar – pludselig om ESG? Du har sikkert...
Vigtigheden af en lovlig cookiepolitik
Hvordan sikrer du, at du har en lovlig cookie-politik på din hjemmeside? Stor bøde givet af...
Mouseflow
Platformen Mouseflow kan give dig værdifuld viden om, hvordan brugerne bruger din hjemmeside. Hvad...
AI i marketing
Sådan kommer I i gang med at bruge AI i jeres marketingsindsats. Kunstig intelligens vinder stort...
10 hacks til at lette dit arbejde med ChatGPT
ChatGPT er et kraftfuld værktøj, der kan hjælpe dig med alt fra at besvare spørgsmål til at skabe...
Brug ESG aktivt i jeres markedsføring
Et kig på nogle af de mange fordele, der er ved at udarbejde en ESG-strategi. ESG er blevet et af...
Transparent kommunikation
En ny æra er ved at ramme den måde, produktionsvirksomheder kommunikerer på – nogle er allerede i...