Webshops til virksomheder, der sælger B2B
35,6 % af alle danske virksomheder har i dag implementeret online salgskanaler – og det gælder i stigende grad især virksomheder, der sælger produkter eller online produkter til andre virksomheder. Og det er ikke helt uden god grund.
Efterspørgslen på at kunne købe online fra indkøbere stiger markant, og samtidig er større webshopløsninger med fx priser med og uden moms, B2B-login og automatisk prisopdateringer fra regnskabsprogrammet eller ERP-systemet ikke længere så økonomisk tunge investeringer som bare for 5-7 år siden.
Hos Think Next laver vi webshopløsninger med en række forskellige integrationer og funktioner til producenter, og vi vil også gerne byde ind på at lave jeres kommende webshop.
På denne side har vi samlet et kort overblik over, hvad vi kan hjælpe jer med – og vi gennemgår også nogle af alle de muligheder, der er for at bygge de funktionaliteter og automatiseringer på, som I kan have stor gavn af i hverdagen.
En webshop, der er nem at håndtere i hverdagen
Ingen bindinger og I ejer webshoppen 100 %
En webshopløsning inkluderer
Alle webshops, der er bygget af Think Next, bliver bygget i WordPress med WooCommerce for at kunne sikre et ordentligt fundament. Mange produktionsvirksomheder har nemlig brug for en række ekstra funktioner end en “almindelig” webshop. Derfor laver vi setuppet klar fra starten, så der altid kan udbygges – også om 1, 3 og 5 år.
Vores webshopløsninger kan fx indeholde:
- Opsætning til indløsnings- og betalingsaftale
- Integration til fragtsystemer
- Integration til regnskabssystem som E-conomic, Uniconta og Dinero
- Mulighed for B2B-login, hvor tidligere fakturaer gemmes
- Differentierede priser alt efter kundens størrelse og ordrestørrelser hos jer
- Integration med lagersystem
- Kalkulator til at beregne fx priser eller antal ud fra for kunden Cookieopsætning og tilhørende banner
- og meget, meget andet.
Nederst på denne side kan du finde et overblik over endnu flere funktioner, jeres kommende webshop kan udbygges med for at frigøre tid og øge indtjeningen. Se mere her.
Fra idé til færdig webshop
For at gøre det så let for jeres virksomhed at få lavet en ny webshop hos Think Next, har vi lavet en proces, der sikrer, at arbejdet hele tiden eksekveres uden forsinkelser.
Hvert projekt bliver håndteret af en fast projektleder, der har stor erfaring indenfor webshops og et godt hold af webudviklere og webdesignere i ryggen, der kan hjælpe med at udvikle præcis den webshop, I har behov for.
I kan læse mere om processen her.
Trin 1
Analyse
Vi starter med at undersøge din virksomheds målgruppe, koncept og visuelle identitet og hjælper dig med at opstille en kravspecifikation.
Trin 2
Planlægning
Vi planlægger sammen resten af processen, herunder visuel identitet, tekstforfatning og billedmateriale, og udarbejder en tidsplan.
Trin 3
Idéudvikling
Vi skaber skitser, mockups og site maps for hjemmesidens struktur og præsenterer dig for inspirerende designforslag.
Trin 4
Gennemførsel
Når alle elementer er godkendt, påbegynder vi den faktiske opbygning af din hjemmeside, og i denne periode hjælper vi dig også med at søge betalingsaftaler, fragtaftaler mv.
Trin 5
Overlevering
Vi leverer den endelige løsning sammen med detaljerede vejledninger i form af videoer og pdf-dokumenter, så du selv kan opdatere og vedligeholde jeres webshop og håndtere daglige ordrer.
Se vores cases her
Ekstra funktioner til webshops
Du har mulighed for at vælge en lang række ekstra funktioner med, når jeres webshop bygges, og herunder kan du se nogle af de mange muligheder, I har. Alle funktioner kan også løbende blive tilføjet webshoppen, som der opstår nye behov.
SEO-optimering
Modtag en grundig SEO analyse af din webshop og dine konkurrenters position på Google. Vi laver også gerne din kommende SEO strategi efterfølgende.
Hastigheds-optimering
Optimer indlæsningshastigheden på din webshop, så den fremstår hurtig for brugeren og samtidig placeres bedre på Google
Integration til regnskabsprogram
Vi kan også opsætte en integration fra webshoppen og over i dit regnskabsprogram såsom Dinero eller E-conomic.
E-mail marketing
Skab mersalg og høj kundeloyalitet med e-mail marketing. Vi hjælper dig godt i gang med HeyLoyalty eller Mailchimp.
Løsning af abonnement
Giv dine kunder mulighed for at tilvælge abonnementsløsninger og kundefordele hver måned, hvert kvartal eller på årlig basis.
Sprog
Sælger webshoppen til andre lande end Danmark, kan webshoppen optimeres til flere sprog.
Pop ups
Skab opmærksomhed omkring sign-up til nyhedsbrev, rabatkoder mm. ved brug af et pop-up vindue.
Avanceret tracking
Indhent endnu mere data om de besøgendes adfærd på din hjemmeside, der kan anvendes til at forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
Gavekort
Giv dine besøgende mulighed for at købe gavekort til webshoppen.
Gamification
Gamification kan være lykkehjuls-spin, små quizzes osv., der får kunderne til at inteagere på hjemmesiden, og du samler endda e-mails ind samtidig.
Skræddersyet kurv
Lav ændringer i kurvens udseende, eller opsæt en pop-up kurv, der viser kunden, hvad der lægges i kurven så snart, at de placerer det i kurven.
B2B webshop
Arbejder du med B2B, kan der oprettes et forhandler login. Det samme gælder for B2C med kundelogin.
Billedkomprimering
Billedkomprimering giver dig en hurtigere webshop, og det hjælper med at mindske indlæsningstiden og øge brugeroplevelsen.
Kontakt os
Udfyld gerne kontaktformularen eller giv os et ring på tlf. +45 2237 6647 eller send en mail på info@thinknext.dk