Byg fundamentet for målrettet kommunikation til nye kunder med Think Next
Hvordan sikrer I, at jeres målgruppe kender til jeres specielle produkter eller projekthåndtering? Hvordan fremhæver I jeres bæredygtige initiativer for at skille jer ud fra konkurrenterne? Og hvordan integrerer I marketing og salg i virksomhedens kerne for at støtte op om jeres overordnede forretningsstrategi?
Hos Think Next koncentrerer vi os om disse områder, da det er afgørende for at sikre vækst i en tid med stigende krav til rapportering, større miljøansvar og medarbejdertrivsel – og der samtidig skal tjenes penge. Vi understøtter virksomheder i at udnytte dataindsamling og marketing effektivt til at kommunikere jeres tiltag og koncept ud til resten af verden.
Ærlighed, gennemsigtighed,
ordentlighed og tillid
I midten af alt teamets arbejde ligger 4 stærke kerneværdier, som sætter
retningen i alt vores arbejde, vores relationer og vores leverancer.
Ærlighed
Vi deler altid vores ærlige mening ud fra et fagligt
synspunkt, og sikrer os altid at vores kompetencer
matcher opgavernes kompleksitet.
Ordentlighed
I en branche, hvor tingene ofte går stærkt, og de fleste
kunder befinder sig langt udenfor komfortzonen, står vi fast
på ordentlig kommunikation, høj faglighed og respekt for
aftalte budgetrammer.
Gennemsigtighed
Alle fortjener klarhed, og derfor har alle vores kunder
adgang til vores timeregistrering, hvor du altid kan se, hvad
vi har brugt tiden på – både på klippekort, projekter og
almindelige timesedler. Detaljeret fakturaering, adgang til alle
koder og ingen binding skal også bidrage til at ære denne
værdi.
Tillid
Relationer er det, vi har bygget en virksomhed på, og derfor
betyder gensidig tillid alt for, at vi kan levere det bedste
stykke arbejde til din virksomhed
Kontakt os
Hvis du har spørgsmål, have en uformel samtale om hvordan vi kan hjælpe dig, så hold endelig ikke igen med at kontakte os.
Jane Vennersdorf
Direktør
Jane@thinknext.dk
+45 30 28 99 86
Emil Svoldgaard
Marketing specialist og rådgiver
Emil@thinknext.dk
+45 60 11 96 32
Vores tilgang
Markedsføringsstruktur, Funnel strategi,
CRM mellem salg og marketing
Funnel Strategi:
- Topfunnel (skab opmærksomhed): Målet er at skabe opmærksomhed og interesse, hvilket kan gøres gennem forskellige former for digital markedsføring såsom sociale medier.
- Mid funnel (Fremkald interesse og overvejelse): I denne fase er målet at skabe engagement og yderligere informere om dit brand og virksomhed. Strategien består i at målrette mod personer, der har interageret med indholdet i top funnel-fasen, f.eks. ved at have set videoer eller interageret med annoncerne.
- Bottom funnel (Konvertering og retargeting): I denne fase er leadet tæt på at træffe en købsbeslutning. Strategier som retargeting annoncer, målrettet e-mail-markedsføring, tidsbegrænsede tilbud, målrettet indhold og social proof bruges til at lede leadet til et køb eller til at vende tilbage til et køb de måske har forladt tidligere i flowet.
CRM mellem salg og marketing
Vi bruger Active Campaign som vores CRM-system til at integrere salgs- og marketingindsatser og afdelinger til en samlet enhed, der kan anvende hinandens indhentede data til at effektivisere og målrette en kommunikation og salgsproces til kundens behov og ønsker. Vi bruger denne løsning til at effektivisere kommunikationen med både potentielle og nuværende kunder. Her er de nøgleområder, Vi anvender CRM på:
- E-mail Marketing
- Segmentering og Kampagner
- B2B Markedsføring
- Leadgenerering til salg