CK Teknik

Re-design af eksisterende logo og ny hjemmeside

case, ny visuel identitet, logodesign

Et moderne udgangspunkt

CK Teknik er etableret tilbage i 1987 af 3 dygtige mennesker fra Grindsted området. Virksomheden har derfor mange års erfaring med i bagagen inden for EPS/EPP-branchen. Med en international kundebase og produktion i Danmark, stod de overfor at skulle i gang med et nyt setup herunder et re-design af det originale logo.

Derfor gik vi i gang med at designe et nyt logo til dem med udgangspunkt i det gamle for at vise, at virksomheden i den grad er båret af innovation og gennemtænkte løsninger – men med en bred reference til det gamle logo, så genkendeligheden stadig er intakt overfor målgruppen.

Logoet kan du se her, og i dag kan du både se det på fabrikken, på maskinerne fra produktionen, uddelingsmaterialer og på deres digitale medier.

 

case, ny visuel identitet, logodesign

CK Teknik A/S gets a new visual identity, with a new logo and a new website, but keeps the same high level of service and thoughts on innovative solutions in close corporation with our customers. A thanks to the team at Offbeat media for collaborating in the implementation of this transformation respecting the company’s history, brand and values, as well as understanding the importance of creating an expression in our new logo this is still recognizable.

CK Teknik

 

CK Teknik hjemmeside

Ny hjemmeside

Sammen med CK Tekniks salgsteam fik vi til opgave at lave en ny hjemmeside med 3 sproglag, så siden kan tilgodese deres internationale kunder. Samtidig har vi haft stor fokus på at bygge både designet og sproglagene så enkelt op, som det er muligt, således salgsteamet selv kan benytte og redigerer på hele hjemmesiden i det daglige.

Hjemmesiden er derfor bygget i WordPress med Divi byggeren fra Elegant Themes, og så har vi udarbejdet et design, der passer til CK Tekniks visuelle identitet med fokus på at gøre det nemt for kunden at se, hvad virksomheden tilbyder og komme i kontakt med virksomheden via kontaktformularer på hele siden.

Der er desuden sat leadovervågning og sporing op, så salgsteamet kan følge med i hvem, der benytter siden, og hvor langt en besøgende er i sin købsproces. 
Denne indsigt giver i dag salgsteamet mulighed for at fange varme leads op, som måske ikke selv får etableret kontakten.

Du kan se hele hjemmesiden her.

Skal vi lave din virksomheds nye visuelle identitet eller hjemmeside?

Kontakt os

Udfyld gerne kontaktformularen eller giv os et ring på tlf. +45 2622 7541 eller send en mail på info@thinknext.dk